Chilla i soffan ä` la gött!

Efter en hektisk dag vill man bara varva ner, även barnen. Idag har jag äntligen varit på jobbet igen efter en dryg veckas frånvaro. Efter det åkte jag med Linus och Tove till frissan där vi fick vänta i  en timme på vår tur. Hem och vända och sedan släppte jag av kidsen och Tilde hos farmor. De fick fika på balkongen och jag fick åka och sola!
Sen fick jag åka helt själv och handla (hurra), det är inte speciellt roligt att ha med fyra ungar på Ica. Hem och fixa mat och skrubba smutsiga små händer. Nu ska jag slänga mig i soffan, kanske tar lite tvätt och en disk om jag ids vill säga.

 Gossyskonen:)

 Nyklippt:)

/J

Kommentarer
Postat av: Malena

Nu längtar jag ännu mer. Bara en dag kvar nu. Hoppas ni får en bra dag! Kram!

2008-04-29 @ 06:17:47
URL: http://mittliviludvika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0