Hata på riktigt!

Att ligga sjuk i en säng med feber en hel dag är något vansinnigt ledsamt så man spyr av bara tanken.
Hoppas för fan att man piggnar till till helgen (ursäkta språket), så man får nått vettigt gjort.
Har ju en hel del jobb hos polare kvar men får se hur mycket av det blir gjort i helgen.

Är jag pigg på lördag ska jag köpa ett 6-pack corona, sätta mig på gräset på baksidan i solen (förhoppningsvis) och klämma en kall. Ta några före-kort på kåken sen gå loss med såg och hammare på altanen. Efter det ska jag dra en kall till och ringa svåger grävmaskinist Jonas och be han titta hit när han har tid.
Fan, är det fint väder kanske man skulle ta årsoskulden på grillen :D.

Nähä, tebaks till sängen och kela med vännerna Ipren o Alvedon.

Sov gott

/Frippe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0