Kalas och andra roliga grejer!

I helgen har det varit fullt tryck. Fredagen började med (som ni kanske vet) att Toves fröken ringde och berättade att Tove stoppat upp en sten i näsan! Konstigt kanske, men jag blev inte förvånad. Det blev besök på vårdcentralen, ja sa till doktorn att vi var sugna på att bränna lite skattepengar. Jag tror att han höll med. Ingen sten syntes till utan det blev remiss till Ryhov. Dit åkte jag och Tove på eftermiddagen. En timme fick vi vänta och nej ingen sten i sikte. Troligtvis hade hon svalt ner den. Hem igen och drog en sväng till ridskolan för att titta på Vilma. Lördag förmiddag var det dax för
 
badkalas (som jag f.ö skulle betalt idag skit också).
Hem, fram med dammsugaren och så var det dax för släktkalas.

Sådan far sådan son! Här är två av alla trevliga gäster som kom och firade vår Tove som fyller 7 år imorgon.
Och här är några till!
Sedan blev det en liten fest (efter promenad med lillsis, balans vet ni) igen med syster och sambo från Ludvika. Singstar för hela slanten, herre gud vad roligt det  är!  Jag säger som min käre make - KÖP DET! Sjung helst inte med Frippe och Malena. De brukar nämligen vinna på grund av att de sjungit några tusen gånger och så skrattar de hemskt gärna åt andra:(

Sist men inte minst, Tovegull tillsammans med söte lille Alfons.
Nu hinner jag inte skriva mer för jag ska: laga korv stroganoff, duscha tre barn, kolla läxor, vänta in glassbilen, slå in paket, ta fram kläder, vika tvätt (lika högt berg som Taberg ungefär) och lite annat smått och gott. Varför sitter jag här, någon???
/Jessica
Ps. Frippe spelar poker!















Skojar bara, han är på övning. På lördag har räddningstjänsten uppvisning, då måste ni "fram" och spana in Frippe och hans polare, eller det de gör åtminstone!

Kommentarer
Postat av: Malena

Nu känner jag mig väldigt elak. Men jag skrattade väl inte åt dig bigsis? Sorry isf. Tobias får allt tåla att bli lite mobbad för hans uttal och nya ord. Hahah. Nä, men det var en väldigt trevlig kväll tillsammans med er. Tack och kram.

2008-04-08 @ 17:05:41
URL: http://mittliviludvika.blogg.se
Postat av: Frippe

JITTERBUGG!!!!
JITTERBUGG!!!

:-D

2008-04-08 @ 18:31:21
Postat av: T

EXAKT som orginalet ja. =)

2008-04-08 @ 19:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0