Stort tack alla vänner!

Nu har jag äntligen lite tid för ett inlägg. Vad passar då bättre än en redogörelse från festen i lördags.

Efter en hel del plock o stök o matlagning kände jag och Jess och ganska nöjda, så vi hällde upp varsitt glas vin och inväntade gästerna. Strax efter 7 ramlade dom in en efter en.  Bålen flödade och helt plötsligt såg det ganska trångt ut i den lilla gullringenkåken.
Alla som hade tackat ja kunde komma så vi blev strax under 30 st, skitkul. Efter ett litet "jag är ju ingen talare men!" välkomsttal från Frippe så öppnades dörren till den Italienska buffén och gästerna högg in.

Sen flöt det på så att säga av sig självt, stämningen och musikvolymen ökade med intaget av dryck o föda.
Jessica fick (måste skryta med min goa fru lite ;) ) välförtjänt mycket beröm för den goda maten.

Kaffe och chokladtopp (lite fattigt, jag vet ;)) fick avsluta maten och sen rök singstar igång.
Jag tror (?) att jag höll mig rätt länge innan micken hamnade i min näve, och dom flesta tror jag skrålade med i åtminstone någon slängdänga! Jag fick t.o.m Jess på film sjungandes men lägger jag ut den filmen blir det väl båset stutarn håller till i för mig!
Folket började knoppa av runt 1-2 tiden och jag hoppas alla hade en lika trevlig och kul fest som vi.

Ett riktigt stort tack till alla som va här och förgyllde kvällen, och stort tack även för dom fina presenterna (inte hade ni behövt... men ok då ;) ).
Nu drar väl bygget snart igång och jag hoppas ni svänger förbi nångång i sommar och tittar till oss ( jag lovar att ha en kall på kylning och inget arbete krävs , förutom för några då förstås ;) ).

Må väl och på återseende!

/Frippe




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0