Sakta men säkert!

Sakta men säkert, det är standardsvaret när jag får frågan hur det går med bygget.

Det tar emot ibland men är oftast kul. Icke helt förvånande är det plåtarbetet som är tråkigast =).
Rheinzinken spricker väldigt lätt när man bearbetar den i kyla så taket är lagt på is (=D) tills solen värmer lite mer.

Jaja, jag går väl inte sysslolös ändå !

Några bilder på kaoset:



Har även haft två kolleger här som hjälpt mig med att sätta in fönster och dörrar:

 
Johan Bjur o Niklas Rogberg är snickarna, och nästa gång dom är här ska kameran fram så dom även blir dokumenterade in action!

Har också satt upp lite fasad så man får en liten aning om hur den kommer se ut:






Förresten är jag ledig denna vecka så ska försöka dokumentera och uppdatera framfarten varje kväll. (om inte annat så för att sätta lite press på mig själv ;) )

/Frippe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0