Choklad

Måste bara flika in med lite offtopic :).
(Är hemma med magsjuk Linus idag så får passa på att slänga in lite inlägg)

Jessica och jag har ändrat våra matvanor radikalt, bara massa härligt god och nyttig mat :D
Jess är grym på att göra god mat och för mig har det inte varit någon uppoffring med ändringarna. (det är ju inte jag som spenderar timmar på att planera och laga maten  , ska försöka bättra mig där Jess, jag lovar ;)  )

Eftersom vi slutat med läsk och sötsaker så har våran nya passion blivit fin mörk choklad.
Vi va med mitt jobb på resa till Stockholm där vi bla fick lektion i chokladprovning.

Det är helt sjukt gott med en ruta till kaffet, rekommenderas å det grövsta!
Min favorit hittills är "Amedei Toscano Black 66% Tavoletta" (har iofs inte provat så många men den smälter som sket i munnen :) ).

Här är en kanontrevlig internetbutik där man kan inhandla diverse godsaker: http://www.extodia.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0