Heldag på baksidan!

Idag är det jobb hemma för hela slanten, solen skiner och bränd ska jag bli :).

Har köpt ett billigt partytält 9*3 meter som ska fungera som virkesupplag och sågstation. Dels för att inte virket ska ligga ute i sol o regn och dels för att jag ska kunna hålla verktyg och mig själv torra. 900:- på Jem&Fix. En god investering IMO! 
Funderar på att köpa ett minikylskåp som man kan ha där under med diverse kylda drycker. Fortsätter vädret så här lär det gå åt.

Nu ska jag ut och montera tältet, lär bli en intressant upplevelse att få ihop det själv :D. Någon som är hågad att hjälpa till? Kalla Mariestad utlovas :).

/Frippe

Kommentarer
Postat av: Ulle

Hej på er, det var längesen Jessica kommenterade bygget...Hoppas allt är bra med er, vi kan väl försöka ses framöver. Kram Ulle

2008-06-05 @ 18:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0