Galen, jag är galen i glass!



Lillasyster skriver om sitt glassbegär som liten, jag var tvungen att ta en titt på GB:s nostalgisida. Jag minns såklart tidigare år än 1985, men det var nog ett av de bästa åren. Nu började det verkligen hända saker. Bubbelpop, godis och glass! Jellysplit älskade jag.
11 år var jag, på det tolfte, tillsammans med kompisar utan föräldrar på forshedabadet, det var tider det. För att inte tala om pop up, den var cool. Colasmak var ju lite tufft. Jag trodde verkligen att coca-cola var ibland det farligaste man kunde dricka. Svarta tänder som ramlade ut om man drack för mycket.
Herregud, jag har börjat bli galet nostalgisk. Här om dagen stod jag i en affär och luktade på ett lyckotroll. Nån mer som vet hur dom luktar?
Nån mer som fortfarande inte trampar på A-brunnar förresten?
Idag blev jag så glad när jag såg ett par vitsippor som tittade fram, det är en härlig känsla att kunna njuta av små saker i livet.
Nog om det, nu ska jag gå och tjura över mitt bombnedslagshem en stund, men i morgon är en ny dag!
Kram från mig, Jessica

Kommentarer
Postat av: FLISAN

HEJ HEJ PALLA ATT LÄGA DEN PÅ GOOGLE!!

aSSÅ DEN ÄR SKIT SNYGG MEN HANDLAR LITTE FÖR MYCKET OM GLASSAR:)

2009-06-11 @ 08:56:22
URL: http://uttomlands.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0