Vem kan slå Filip o Fredrik!

Satt en helgkväll i vintras med lite berusning i kroppen och surfade runt lite.
Hamnade av någon lustig anledning på kanal 5´s hemsida, och såg att man kunde anmäla sig till programmet "Vem kan slå FilipochFredrik". Sagt och gjort, skickade iväg en kaxig beskrivning av mig själv som skulle ta deras pengar lätt :).

Igår fick jag ett mail från produktionsbolaget som ville att jag skulle skicka in nytt kort och diverse personuppgifter om jag fortfarande va intresserad!

Hehe :D

Vet inte alls hur många som fått mailet men det tror la Pelle det att jag ska göra allt för att komma med!

Frippe på TV, ja jävlar!

/Frippe

Kommentarer
Postat av: Jess

Jesussss........................

2009-04-08 @ 20:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0