Inbyggd!

Tjohej!

Som vanligt en jädra action härinne :).

Först och främst, i måndags vägde jag 90.8. Börjar knipa lite nu, dealen är under 85 onsdag om tre veckor annars ryker håret!
Jaja, det löser sig nog :D.

Bygget då? Som vanligt sakta men säkert.
Hade kollegan Johan Bjur här i helgen som hjälpte mig sätta in fönster och dörrar!
Självklart hade jag klantat mig lite med förarbetet så det tog längre tid än väntat.
I vårt nya sovrum har vi två fönster med en dörr mellan. Alltså ca 3 meter utan stolpe. Detta gjorde att taket över dippade lite. Ooops, avväxling kanske! :)
Fram med domkraft och stolpa upp, inga konstigheter men det stal såklart en massa tid!
Har inga bilder just nu på slutresultatet men det kommer.
Sen va jag tvungen att dra på föräldrautbildning på ridskolan, så vi fick lämna ett par fönster till nästa gång.
Jaja, bra blir det :).

Nästa steg är att klä alla utsprång i rheinzink och sen börja klä fasaden. det blir kul :).
Väck med snön bara så är jag nöjd!

/Frippe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0