Prickiga kids!

Innan jag åkte och handlade såg Tove hur pigg som helst ut, nu en stund senare
har hon 38,3 och glansiga ögon. Nu är det bara att invänta prickarna. Vattkoppor alltså!
Vilma är ganska prickig, betydligt mer än Linus, men hon mår hyfsat bra ändå. Tv och dator dagen lång, så det lär väl inte gå någon nöd på henne!
Frippe ska på pokerkväll hos en av våra grannar ikväll och jag, kan ni gissa vad jag ska göra?
Jo jag ska äta tacos med mina små gullungar (hallå det är fredag!). Sen ska vi vräka i oss godis och jag ska läsa aftonbladet och klick. Kanske ett litet glas vin till. Jag har varit ute på massa galej (tantvarning, I know!) de senaste helgerna, så det här har jag längtat till.
Förresten kanske vi ska börja heja på Frippe nu. Det är inte många veckor kvar tills målet ska vara nått. Han är supermotiverad och är ute på långpromenader varje dag. Heja, heja, heja!!!

Ps. Du får gärna klippa håret ändå;)
/Jess

Ps. Lägger in en höjdare i F:s "pokerkarriär", ska du äga ikväll?

Kommentarer
Postat av: Monica

Samuel är oxå alldeles prickig men han har ingen feber, det värsta är väl om det börjar klia mycket.

Härligt väder idag......vårkänslor =)))



Må så gott

Kram Monica

2009-03-21 @ 10:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0