Cirkus i stan!

Linus fick som han ville. Det blev en ridtur på en kamel!
    

Vilma tog en tur på den största hästen.


Tove fick den minsta hästen.


Sen drog vi hem och nu är det måndag igen. I morgon pluggar jag hemma, snart är jag färdig. 19/5 har jag examination.
Det är lite lätt ångestframkallande att skriva ihop något på egen hand, det kommer inte bli lika bra som första kursen. Men de få la duga....
/Jess

Kvällens tips ifrån mig - Köp en spelande miniräknare från glassbilen till dina barn om du känner dig trött. Du kommer garanterat hålla dig vaken. Den spelar glassbilens melodi på olika sätt. Rock är bäst tycker Linus! Köp den, som min kära make brukar säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0