Nytt liv?

Undrar hur många liv man har i detta livet egentligen?

:)

Jag har köpt nya löpardojor och har tänkt använda dom någorlunda flitigt. Började i går med 10 minuter åt ett håll och således totalt 20 minuter och 15 sekunder !?

Har lite för dålig kondition just nu och tycker ju faktiskt om att springa när väl flåset är någorlunda. Så jag får avsätta lite tid till det helt enkelt, tror nog det gynnar bygget i slutändan också!

Målsättning?

Måste ha en målsättning för motivationens skull. (inga jädra vad om hårklippning och skit denna gång bara :))
Milen under 50 min till min födelsedag (12 Okt) låter klart uppnåligt så det kör vi på!




/Frippe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0